2021-2022 оқу жылының жылдық жоспары » Таутүрген негізгі орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Таутүрген негізгі орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :+77277531741
Есепші бөлімі:
+7(7277531741)
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 2021-2022 оқу жылының жылдық жоспары
15
сентябрь
2021

2021-2022 оқу жылының жылдық жоспары


Алматы облысы 

Еңбекшіқазақ аудандық білім бөлімі

«Таутүрген негізгі орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі  педагог-психолог қызметінің   2021-2022 оқу жылына арналған

 жұмыс жоспары




Таутүрген ауылы









                                                                                                                                                         «Бекітемін»

Мектеп  директоры:

________К.К.Карбузов

   «__»____2021-2022 оқу  жылы



«Таутүрген негізгі орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі  педагог-психолог қызметінің   

2021-2022 оқу жылына арналған  жұмыс жоспары


Психологиялық қызметтің мақсаты: білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық  жағдай  жасау және білім беру үдерісіне  қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.

Психологиялық қызметтің міндеттері:

1) білім  алушылардың  тұлғалық  және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін – өзі тәрбиелеу және өзін – өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;

2) білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан  жәрдем көрсету;

3) білім алушыларды психологиялық – педагогикалық  зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;

4) психологиялық  диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;

5) психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын  шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;

6) білім алушылардың  психикалық  денсаулығын сақтау;

7) психологиялық  проблемаларды  шешуде және оқу – тәрбие жұмыстарының  қолайлы әдістерін таңдауда ата – аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;




Жұмыстың мазмұны

Мақсаты

Мерзімі 

Жауаптылар


Әдістемелер

атауы

Қайда қарастырылады


Психодиагностикалық бағыт

1.Мектепалды даярлық тобының оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатысу.

Сенсорикалық қабілетін анықтау      ( түстерді, көлемді ажырату)

Жыл бойы

Педагог-психолог

А.Р.Лурия, Джекобсон әдістемесі

Ата-аналар жиналысында


2.1-сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу. 


1- сыныпқа келетін оқушылардың оқуға дайындығын, ойлау қабілеттерін зерттеу.

Тамыз 

қыркүйек 

Педагог – психолог,

сынып жетекшілері

И.Керн әдістемесі

И.Рогов 22-33бет


Сыныптың ата-аналар жиналысында

педконсилиумда 


3. 1-сынып оқушыларының сабақтарына қатысу

Бейімделуін қадағалау

жыл бойы

Педагог-психолог

«Жануарлар мектебі»

Сынып жетекшілер жиналысында


4. 1-9 сынып  аралығында сауалнама алу


Қыркүйек

Педагог-психолог, әлеуметтік-педагог,сынып жетекшісі

Отбасы-тұрмыстық зорлық зомбылықтың алдын алу.АКТ жасау.

Сынып жетекшілер жиналысында


5.5-9 сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу.

Топ оқушылар арасындағы қарым-қатынасты зерттеу.

Қыркүйек

Педагог-психолог

«Социметрия»

Сынып жиналыстарында


6. 5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін,зейінін,оқу мотивациясын, мектепке деген қарым-қатынасын зерттеу, сабақтарына қатысу.

Оқушылардың

бейімделу қиыншылықтарын анықтау.

Қыркүйек –желтоқсан

Педагог-психолог

«Мектепке деген қарым-қатынас», «Үй,адам,ағаш»әжістемесі


Директор жанындағы кеңес


7.5-8 сынып оқушыларынан эссе жазғызу.

«Мен өмірді сүйемін»атты эссе

Қыркүйек

Педагог-психолог,пән мұғалімі


Сынып жетекшілер жиналысында


8.9 сынып оқушыларнан суреттік тест.


Аутодиструктивті мінез-құлық деңгейін анықтау.

Қыркүйек

Педагог-психолог

«З.Королова»



9.Мектепішілік «сені жәшігінің»жұмысын жандандыру

Оқушылар хаттарын мұқият оқып,акт толтырып,көмек беру.

Үнемі

Педагог-психолог


Сынып жетекшілер семинары


10. 1-ші сынып оқушыларымен пікірлесу

Мектепке дайындығын тексеру

Қыркүйек -қазан

Педагог-психолог, сынып жетекшісі

«Менің отбасым» «Сурет бойынша әңгімелесу»

Сыныптың ата-аналар  жиналысында


11.Ұжым мүшелерінің қарым-қатынас деңгейін анықтау, зерттеу.Жаңа келген ,жас мамандарға бейімделуге көмек.

Ұжым мүшелерінің қарым-қатынас деңгейін анықтау

Қыркүйек 

Пед/психолог және ұжым

«Сіз қандай жұмысшысыз?»   тест



12. Интеллектуалдық деңгейін анықтау Q-тест, ШТУР 4-6 сынып аралығында

Интеллекті анықтау

Қазан -қараша

Педагог психолог

ШТУР

Сыныптың ата-аналар жиналысында Педконсилиумда


13. 1-9 сынып аралығында сауалнамалар алу

Отбасы-тұрмыстық, зорлық-зомбылықтың алдын алу

Қазан 

Педагог-психолог, сынып жетекшісі

Сауалнамалар «НСВ-10»

Джо


14. Тәуекел топқа жақын оқушыларды анықтау

Тәрбиеге қиындық келтіретін балалардың тобын азайту

Қазан -қараша

Педагог психолог

Жеке қауіп деңгейінің пайда болуы (Дж. Тейлор әдістемесі бойынша)

Сынып жетекшілер семинары


15. «Зиянды әдеттен аулақ бол» медбикемен бірге әңгіме өткізу 5-9сынып


Ауру туралы түсі-

нік беру,корқыныш деңгейін болдырмау

Қазан 

Пед/психолог

сын.жетекші-

лер медбике




16. Жеке тұлғаның өзін-өзі бағалауын анықтау                  5-9 сыныптар

өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау

Қараша 

Педагог психолог

«Тұлғаның өзін-өзі бағалауы» әдістемесі

Сынп сағаттарында


17. 6-8 сынып оқушыларынан шығарма алу

Аутодиструктивті мінез-құлық деңгейін анықтау

Қазан-қараша

Педагог психолог

«Мен өмірді сүйемін»  шығарма

«Өмір қандай керемет»тренинг

Сынып жетекшілер семинарында




18. Мектеп алды  даярлық  тобының     оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу . 

Сенсорикалық қабілетін анықтау (түстерді, көлемді, ажырату, )

Қазан  

Педагог – психолог тәрбиешілер 

Г.Вицлак әдістемесі «Мектепте оқу қабілетін зерттеу»

Ата-аналар     жиналысында 


19. Бастауыш, орта сыныптардан анықталған дарынды оқушылармен зерттеу жүргізу

Математикалық қабілетінің даму деңгейін анықтау

Қараша-желтоқсан

Педагог-психолог, сынып жетекшісі

Г. Айзенктің «Математикалық субтест»

Педконсилиум


20. 2-3 сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу

Оқу әрекетін қалыптастыру

Қараша-қаңтар

Педагог психолог

«Есте сақтау, қабылдау, ойлау қабілеттерін, зейін деңгейін анықтау»  Л. Ф. Тихомирова әдістемесі бойынша

Сынып жетекшілер семинарында


21. 9- сынып оқушыларының кәсіптік бағыт-бағдарына зерттеу жүргізу

Мамандықты таңдау бейінін анықтау

Желтоқсан 

Педагог психолог

«Қызығушылық картасы» А. Голомшток әдістемесі

Сынып жетекшілер,                    ата-аналар жиналысында


22.Ата-аналарға «Өмір сен маған қымбатсың» тренинг 


Желтоқсан 

Педагог – психолог



Сын .жет.

жиналысында, ата-аналар жиналысында


23Мектеп ұжымымен  сауалнамаларын жүргізу.



Агрессиялық мінез – құлық деңгейін анықтау


Желтоқсан  



Педагог – психолог



«Дау-дамайға жақынсыз ба?», «Қарсылық

білдіру деңгейіңіз қалай?»




джо



24. 1.7-9 сынып оқушыларынан сауалнама алу

«СПИД-тен қорғанайық»5-8сынып тренинг
 
 

Отбасы-тұрмыстық

зорлық-зомбылықтың алдын алу

Аутодиструктивті мінез-құлық деңгейін анықтау

Желтоқсан 

Педагог-психолог

сауалнама

Сынып сағаттарында



25. 8- сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу

«Кәсіптік- тұлғалық типті бағалау мен тұлғаның әлеуметтік бағытын анықтау»

Қаңтар –ақпан  

Педагог- психолог

Джон Голландтың әдістемесі

Сынып сағаттарында


26.1. «Кикілжіннің деңсаулыққа әсері » танымдық сабақ 5-9 сыныптар 

  2. 6-9 сынып оқушыларымен зерттеу жұмысын жүргізу, сауалнама алу.

«Аутодиструктивті тәртіпке» жақын оқушыларды анықтау

Қантар

Ақпан 

Педагог- психолог


«НСВ-10» сауалнама

Сынып жетекшілер семинарында


27. 6,7,8,9 сыныптар арасындағы оқушылармен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу

өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау

Ақпан 

Педагог- психолог

«Тұлғаның өзін-өзі бағалау» әдістемесі

Сынып сағаттарында


28.7- 9 сыныптар арасындағы оқушылар-

мен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу

Оқу әрекетіндегі басты қызығушы-

лықтарымен пәнге деген қарым-қаты

насын анықтау

Наурыз 

Педагог- психолог

А. Голомшток әдістемесі бойынша «Танымдық-қызығушылық картасы»

Сынып сағаттарында


29. 7-9сынып оқушыларынан сауалнама алу

Отбасы-тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу

Наурыз 

Педагог-психолог

«Қауіп-қатерді зерттеу» Спилберг әдістемесі бойынша

Директордың жанындағы кіші кеңесте


30. 6-9 сынып оқушыларымен зерттеу жұмысын жүргізу, сауалнама алу

Аутоагрессивті мінез-құлқын анықтау.

Ақпан 

Педагог – психолог

Г.Айзенк тесті

Сынып жетекшілер семинарында 


31.Мінез-құлықтарында қиындық келтіретін оқушылармен әңгіме өткізу

Психологиялық ерекшеліктерінің деңгейін анықтау.

Ақпан      

Педагог – психолог медбике

Әңгімелесу 

Сынып сағаттарында


32. «Өмір сен маған қымбатсың!»

Ата-аналарға пікір талас

Өмірді  сүюге, жасқсы көруге ұмтылдыру.

Наурыз 

Психолог,ата-аналар




33. 5–9 сынып оқушыларынан сауалнама алу.


Депрессиялық көңіл –күйін анықтау

Наурыз 

Педагог – психолог


А.Бека тесті

Сынып жетекшілер семинарында


34.7-9 сынып оқушыларынан сауалнама алу

Отбасы-тұрмыстық

зорлық-зомбылықтың алдын алу

Наурыз 

Педагог-

Психолог

Сауалнама 

Сынып сағаттарында


35. Ұлдардың жеке бас тазалығы туралы әңгімелесу

Өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау

Наурыз 

Педагог – психолог

Медбике

Әңгімелесу 

Сынып сағаттарында


36. 4 – сынып оқушыларының орта буынға өтуге дайындығын, дамуын зерттеу, сабақтарына қатынасу 

Психологиялық ерекшеліктерінің деңгейін анықтау.

Сәуір 

Педагог – психологтар

Сынып жет.


Педконсилиумда 





37. Күн тәртібін дұрыс қолдана білесің бе?

 Сауалнама 4-9сынып


Сәуір 

Педагог – психолог

Сынып жет.


Сынып сағаттарында


Түзету-дамытушылық бағыт

1. 5- сынып оқушыларымен түзету-коррекциялық жұмыс жүргізу.

Бейімделу кезінде қиналған оқушыларға психологиялық көмек беру.


Қазан 

Педагог – психолог

Сынып жетекшілері

Тренингтер:

«Ғажайып сау-сақтар»,  «Кактус»,

«Я управляю

стрессом»,

«Ашық хат»,

жаттығулар «Менің ортам»


Педагогикалық кеңесте








2. Даярлық сынып  балаларымен түзету жұмысы

Даярлық сыныпқа бейімделуде қиналғандарға көмек беру.


Қазан 

Педагог – психолог

Тәрбиешілер 

Ата – аналар 

Музыка және ойын терапиясы

«Мы рисуем»,

Ертегі терапиясы.

«Мені қайтала» Зейінін дамытатын ойындар

Ата – аналар жиналысында


3. 5-9 сынып оқушылары арасынан аутоагрессивті  мінез – құлық танытқан оқушылармен түзету жұмысы

Психологиялық көмек көрсету.

Қараша 

Педагог – психолог


«Адам.Үй.

Ағаш»,»Мимика»

«Өз жауыңды жой», «Коридор» 

«Өмір қандай керемет



4. Ұжым мүшелерімен түзету – коррекциялық жұмыс

Агрессиялық мінезден арылуға көмек беру.


Желтоқсан 

Педагог – психолог


Тренингтер:

«Мимика»,

автопортрет

«геометрические

фигуры

«Орманға саяхат»



5. 4 – сынып оқушыларымен түзету – дамыту жұмысы 

Қорғану қабілеті нашар оқушыларға көмек беру.

Қаңтар 

Педагог – психолог

Ата-аналар

Сынып жетекшілері

Психология

лық жаттығулар «3 тілек» «Биіктік», «Қара және ақ», «Біріккен сурет»

Ата – аналар жиналысында


6.  5 – 9 оқушыларынан аутоагрессивті  мінез – құлық танытқандармен түзету жұмысы

Өмірді  сүюге, жасқсы көруге ұмтылдыру. 

Ақпан 

Педагог – психолог

Ата-аналар

Сынып жетекшілері

«Өз жауыңды жой»,

«Скалалаз

«Өмір қандай керемет!»







7. 5 – 9 сыныптар арасынан депрессиялық көңіл – күйі басым оқушылармен түзету жұмысы

Психологиялық көмек беру.

Сәуір 

Педагог – психолог

Ата-аналар

Түзету-коррекциялық сабақтар



8.4- сынып оқушыларымен түзету жұмысы. «Мемлекеттік  аттестациалау емтиханға» дайындық



Қорқыныш, қобалжу, стресс сезімдерін арылту.

Сәуір 

Мамыр 


Педагог – психолог


«Ашық айтатын болсам», «Лимон», «Мен күштімін», «Сиқырлы қалам»



9.Келеңсіз жағдайлардың алдын алу мақсатында оқушылармен тренингтер өткізу










Жыл бойына

Педагог-психолог

«Мимика»,

«Ағаш,адам!» «Коридор»,

«Егер олай болса» «Менің атым»



       Ағартушылық     –профилактикалық  бағыт 

1. Ұжымды 2021– 2022 жылдың жоспармен таныстыру.

Міндеттерін жүктеу, таныстыру.

Тамыз 

Педагог – психолог



Педагогикалық кеңесте


2. 1-сынып оқушыларымен жүргізілген зерттеу жұмысының нәтижесін шығару

Нәтижемен таныстыру.

Қараша

Педагог – психолог



Педагогикалық кеңесте



3. Аудандық тамыз семинарына қатынасу

Тәжірибе алмасу.

23тамыз

Көктобе ом

Педагог – психологтар




4.«Мұғалім  мен оқушы арасындағы кикілжің» баяндама- слайд

Дау-дамайдың алдын алу. Мұғалімдерге ұсыныстар кеңес беру

Желтоқсан 

Педагог-психолог

Слайд 



5. Тәртібі мен мінезінде ауытқушылық байқалған оқушылармен жұмыс жүргізу

Қылмыстық, тәртіп бұзушылықтың алдын-алу.

Қараша 

Педагог-психолог

«Өз құқығыңды білесің бе?» әдістемесі



6. «Дау-дамай оның алдын алу жағдайлары» Баяндама.

Дау-дамайдың алдын алу.

Желтоқсан 

Педагог-психолог


Джо




7. 9-сынып оқушыларының кәсіби мамандық таңдау типін анықтау құжаттарны дайындау

Кәсіби зейінін анықтау

Ақпан

Педагог-психолог

«Сенің кәсіби –ой ниетің»сауалнама



8. 1-сынып оқушыларының бейімделуіне жалпы кеңестер

Ата-аналармен мұғалімдерге кеңес беру

Желтоқсан

Педагог-психолог


Ата-аналар жиналысында


9.Мұғалімдермен кездесу 4-сыныптың 

оқу мүмкіндігімен таныстыру пән мұғалімдері

Нәтижемен таныстыру.

қантар 

Педагог – психолог



Пән мұғалімдері




10. «Балаңыз дұрыс дамып, жетілуіне ата-ананың тигізер әсері » Баяндама

Ата-аналардың білімін көтеру.


Ақпан 

Тәрбиешілер 

Ата – аналар


Шағын орталық-тағы ата-аналар 

жиналысында



11. «Бала өмірдің басты құндылығы» Баяндама

Ата-аналармен мұғалімдерге кеңестер беру

Ақпан


Педагог-психолог


Шағын орталық-тағы ата-аналар 

жиналысында


12. Аудандық жасөспірімдер бөлімінің инспекторлары мен кездесу ұйымдастыру.

Қылмыстың алдын алу.

Наурыз 

Пед/ психолг

ТЖО

сынып жет.


Оқушылар ұйым жиналысында


13. Ерекше назардағы балалар мен жұмыс. «Жазғы демалысыңды жоспарладың ба?»


Қылмыстық, тәртіп бұзушылықтың алдын-алу.


Мамыр 




Педагог – психолог






14.Мектепішілік «Сенім  жәшігінің»жұмысын 

Жандандыру

Оқушылар хаттарын мұқият оқып,акт толтыру,көмек беру

Үнемі

Педагог-психолог




15. «Тәуекел» тобындағы мен «Сәтсіз жанұя» отбасы балаларымен жұмыс

Сауалнама,бақылау

отбасына рейд жүргізу

Ай сайын

Педагог-психолог

Тренинг «АРТ-тера-

пия», методика оригами «Қуаныш құсы»



16.Оқушылардың сабақтан тыс кезіндегі іс-шараларға тиімді белсене  қатысуын     ұйымдастыру





«үйірме,спорт секциясы,ән-би,сурет,кітапхана,

саяхат т.б.»

Үнемі

Педагог-психолог




Консультациялық бағыт

1. 1 – сынып ата-аналарына, сынып жетекшісіне зерттеу нәтижесі бойынша кеңес беру

Баланың дамуына дұрыс көңіл бөлуге үйрету.


тамыз-

қыркүйек 

Педагог – психолог



Кеңес 

Ата-ана жиналысыда


2. 5 –сынып ата-аналарына сынып жетекшілері мен пән мұғалімдеріне кеңес беру.

Оқушылардың орта буынға тез бейімделуіне көмек беру.

жыл бойы

Педагог – психолог


Кеңес 

Сынып семинары


3. Ерекше назардағы оқушылардың ата-аналарына кеңес беру.

Балаларды жіті бақылауға алу.

Желтоқ

сан 

Педагог – психолог

Ата-ана





Ата-ана жиналысыда


4. Аутодиструктивтік  тәртіпке бейімі бар оқушылар ата-аналарына кеңес беру

Аутодиструктивтік  тәртіпке жақын оқушылардың жағдайының алдын алу.


Ақпан 


Педагог – психолог, ТЖО

«Аутодиструктив тік  тәртіп» әлеуметтік –психологиялық алғы шарттары. «Аутодиструктив тік     тәртіппен» қалай күресуге болады?

Ата-ана жиналысыда


5.9-сынып оқушыларына кәсіптік бағыт-бағдарына зерттеу жүргізу.

Мамандық таңдау бейінін анықтау

Қараша

Педагог-психолог

«Менің болашақ мамандығым»тренинг



6.Мектепішілік «Ұлдар» клубының жиынында өмір сүруге құштарлығын арттыру мақсатында кеңес беру

Өмір сүруге құштарлығын арттыру


Қазан 



Ата-ана

Педагог-психолог

ТЖО


Кеңес беру


Ұлдар жиналысы


7.Мектепішілік «Қыздар» клубының 

жиынында өмір сүруге құштарлығын арттыру мақсатында кеңес беру

Өмір сүруге құштарлығын арттыру


Қазан


Педагог-психолог

Кеңес беру


Қыздар жиналысы


82-3 сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу,сабақтарына қатысу

Оқу әрекеттерін қалыптастыру,есте сақтау,қабылдау,ойлау қаббілеттерін,зейін деңгейін анықтау

Қараша

Педагог – психолог

Ата-аналар





9.Мектеп ұжымымен сауалнама жүргізу.

Педагогтың жүйке жүйесін анықтау?

Желтоқсан


«Сіздің жүйкеңіз төзімдіме?»

Директор жанындаңы кеңесте


10.4-сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу

Пәндік қарым қатынасын анықтау

Қаңтар

Педагог-психолог

«Тұймедақ»

Сынып сағаттарында


11.9-сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу,сабақтарына қатысу

Кәсіптік бейініні анықтау сенсорикалық қабілеттерін анықтау.

Қаңтар

Педагог-психолог

«Менің болашақ мамандығым»тренинг



12.5-9 сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу,сауалнама алу

Мінез-құлқын анықтау



Г.Айзенк



13. 6-9 сыныптар арасындағы оқушылармен зерттеу жүргізу,сабақтарына қатысу

Өзін-өзі бағалау деңгейін  анықтау

Қазан

Педагог-психолог

«Адам Ағаш.Үй»

Сынып жетекшілер жиналысында


         Әлеуеттік -диспетчерлік бағыт

  • 1.1-сыныпқа келетін оқушылардың 
  •          зерттеу құжаттарын дайындау.

Оқуға дайындық деңгейін анықтау.

Тамыз 

Педагог – психолог






2. 0 – 9 сыныпқа келетін оқушылардың толық 

сапалық тізімін алу.

Оқушылар туралы мәлімет алу

Қыркүйек 

Педагог – психолог





3. Әр сыныптың жеке психологиялық диагностикалық карталарының құжаттарын дайындау

Әр оқушы туралы мәлімет жинақтау


Қыркүйек   


Сынып жетекшілері

Педагог – психолог


Сынып сағаттарында


4. Мүмкіндігі шектеулі балалардың отбасына рейд жүргізу

Оқуға дайындығын анықтау

Қыркүйек

Педагог-психолог

Жеке әңгімелесу,

сурет салдыру

Пед.консилиум


5. Қиын және ерекше назардағы топқа тіркелген оқушылардың тізімін алып, мәлімет жинақтау.

Түзету (коррекция) жұмысын жүргізу.

Қазан  


Педагог – психолог

Сынып жетекшілері

Отбасымен танысу


джо


6. Сынып оқушылары мен жүргізілетін зерттеу жұмысының құжаттарын     жинақтау.


Сенсорика

лық қабілетін зерттеу 

Қазан 

Педагог – психолог


Сынып сағаттарында



7.Дарынды оқушылардың 

тізімін алу, құжаттарын 

жинақтау

Дарындылық деңгейін зерттеу

Қазан  

Педагог – психологтар

Сынып жетекшілері





8.   Сынып оқушыларын 

зерттеу құжаттарын жинақтау.

Сенсорика

лық қабілетін зерттеу.


Желтоқсан 

Педагог – психолог





9. Жас мұғалімдер тізімін алып, құжаттарын жинақтау.

Сабақтарына қатынасу, бейімделуге 

көмек беру.

Желтоқсан 

Педагог – психолог

Жас мұғалімдер


Жас мамандар

мен жұмыс семинарында



10. Ұжымды зерттеу құжаттарын жинақтау


Ұжым мүшелерінің қарым-қатынас деңгейін зерттеу.

Қаңтар 

Педагог – психолог





11. 9-сынып оқушыларының кәсіби мамандық таңдау типін анықтау құжаттарын дайындау.

Кәсіби зейінін анықтау

Ақпан 

Педагог – психолог



Сынып сағаттарында



12.5-6 жас аралығындағы балаларды зерттеу

Тілінің дамуын анықтау

Ақпан

Педагог-психолог

Дефектолог,

логопедтің көмегін ұйымдастыру

әқімшілікте



13. Орта буындағы күйзеліске

ұшыраған балаларды зерттеу

Балалардың көңіл-күй деңгейін анықтау

Наурыз

Педагог-психолог


әқімшілікте



14. Мүмкіндігі шектеулі балалармен коррекциялық сабақтар өткізу

Балалардың даму деңгейін анықтау


Наурыз

Педагог-психолог,

әлеуметтік психолог

Әлеуметтік психологтың көмегін 

ұйымдастыру






15.4-сынып оқушыларының орта буынға өтуге дайындығын,дамуын зерттеу

Нашақорлықтың алдын алу

Сәуір

Педагог-психолог

Сын.жетек


Сынып жетекші жиналысында



16. 5-9 сынып  оқушылары арасынан аутодиструктивті міне-құлық танытқан оқушылармен түзету жұмыстары 

Психологиялық көмек беру

Жыл бойы

Педагог-психолог






17.Ұжым мүшелерімен түзету-коррекциялық  жұмысы 

Өз-өзіне деген жағымды қарым-қатынастың дамуы 

Мамыр

Педагог-психолог

«Геометриялық фигуралар»

«Мен өзімді мақтан етем»





Педагог-психолог:Исағожаева А.М



г