2021-2022 оқу жылының жылдық жоспары
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ аудандық білім бөлімі
«Таутүрген негізгі орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі педагог-психолог қызметінің 2021-2022 оқу жылына арналған
жұмыс жоспары
Таутүрген ауылы
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
________К.К.Карбузов
«__»____2021-2022 оқу жылы
«Таутүрген негізгі орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі педагог-психолог қызметінің
2021-2022 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Психологиялық қызметтің мақсаты: білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1) білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін – өзі тәрбиелеу және өзін – өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
3) білім алушыларды психологиялық – педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;
4) психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау;
7) психологиялық проблемаларды шешуде және оқу – тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата – аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
№ | Жұмыстың мазмұны | Мақсаты | Мерзімі | Жауаптылар | Әдістемелер атауы | Қайда қарастырылады | |
Психодиагностикалық бағыт | 1.Мектепалды даярлық тобының оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатысу. | Сенсорикалық қабілетін анықтау ( түстерді, көлемді ажырату) | Жыл бойы | Педагог-психолог | А.Р.Лурия, Джекобсон әдістемесі | Ата-аналар жиналысында | |
2.1-сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу. | 1- сыныпқа келетін оқушылардың оқуға дайындығын, ойлау қабілеттерін зерттеу. | Тамыз қыркүйек | Педагог – психолог, сынып жетекшілері | И.Керн әдістемесі И.Рогов 22-33бет | Сыныптың ата-аналар жиналысында педконсилиумда | ||
3. 1-сынып оқушыларының сабақтарына қатысу | Бейімделуін қадағалау | жыл бойы | Педагог-психолог | «Жануарлар мектебі» | Сынып жетекшілер жиналысында | ||
4. 1-9 сынып аралығында сауалнама алу | Қыркүйек | Педагог-психолог, әлеуметтік-педагог,сынып жетекшісі | Отбасы-тұрмыстық зорлық зомбылықтың алдын алу.АКТ жасау. | Сынып жетекшілер жиналысында | |||
5.5-9 сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу. | Топ оқушылар арасындағы қарым-қатынасты зерттеу. | Қыркүйек | Педагог-психолог | «Социметрия» | Сынып жиналыстарында | ||
6. 5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін,зейінін,оқу мотивациясын, мектепке деген қарым-қатынасын зерттеу, сабақтарына қатысу. | Оқушылардың бейімделу қиыншылықтарын анықтау. | Қыркүйек –желтоқсан | Педагог-психолог | «Мектепке деген қарым-қатынас», «Үй,адам,ағаш»әжістемесі | Директор жанындағы кеңес | ||
7.5-8 сынып оқушыларынан эссе жазғызу. | «Мен өмірді сүйемін»атты эссе | Қыркүйек | Педагог-психолог,пән мұғалімі | Сынып жетекшілер жиналысында | |||
8.9 сынып оқушыларнан суреттік тест. | Аутодиструктивті мінез-құлық деңгейін анықтау. | Қыркүйек | Педагог-психолог | «З.Королова» | |||
9.Мектепішілік «сені жәшігінің»жұмысын жандандыру | Оқушылар хаттарын мұқият оқып,акт толтырып,көмек беру. | Үнемі | Педагог-психолог | Сынып жетекшілер семинары | |||
10. 1-ші сынып оқушыларымен пікірлесу | Мектепке дайындығын тексеру | Қыркүйек -қазан | Педагог-психолог, сынып жетекшісі | «Менің отбасым» «Сурет бойынша әңгімелесу» | Сыныптың ата-аналар жиналысында | ||
11.Ұжым мүшелерінің қарым-қатынас деңгейін анықтау, зерттеу.Жаңа келген ,жас мамандарға бейімделуге көмек. | Ұжым мүшелерінің қарым-қатынас деңгейін анықтау | Қыркүйек | Пед/психолог және ұжым | «Сіз қандай жұмысшысыз?» тест | |||
12. Интеллектуалдық деңгейін анықтау Q-тест, ШТУР 4-6 сынып аралығында | Интеллекті анықтау | Қазан -қараша | Педагог психолог | ШТУР | Сыныптың ата-аналар жиналысында Педконсилиумда | ||
13. 1-9 сынып аралығында сауалнамалар алу | Отбасы-тұрмыстық, зорлық-зомбылықтың алдын алу | Қазан | Педагог-психолог, сынып жетекшісі | Сауалнамалар «НСВ-10» | Джо | ||
14. Тәуекел топқа жақын оқушыларды анықтау | Тәрбиеге қиындық келтіретін балалардың тобын азайту | Қазан -қараша | Педагог психолог | Жеке қауіп деңгейінің пайда болуы (Дж. Тейлор әдістемесі бойынша) | Сынып жетекшілер семинары | ||
15. «Зиянды әдеттен аулақ бол» медбикемен бірге әңгіме өткізу 5-9сынып | Ауру туралы түсі- нік беру,корқыныш деңгейін болдырмау | Қазан | Пед/психолог сын.жетекші- лер медбике | ||||
16. Жеке тұлғаның өзін-өзі бағалауын анықтау 5-9 сыныптар | өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау | Қараша | Педагог психолог | «Тұлғаның өзін-өзі бағалауы» әдістемесі | Сынп сағаттарында | ||
17. 6-8 сынып оқушыларынан шығарма алу | Аутодиструктивті мінез-құлық деңгейін анықтау | Қазан-қараша | Педагог психолог | «Мен өмірді сүйемін» шығарма «Өмір қандай керемет»тренинг | Сынып жетекшілер семинарында | ||
18. Мектеп алды даярлық тобының оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу . | Сенсорикалық қабілетін анықтау (түстерді, көлемді, ажырату, ) | Қазан | Педагог – психолог тәрбиешілер | Г.Вицлак әдістемесі «Мектепте оқу қабілетін зерттеу» | Ата-аналар жиналысында | ||
19. Бастауыш, орта сыныптардан анықталған дарынды оқушылармен зерттеу жүргізу | Математикалық қабілетінің даму деңгейін анықтау | Қараша-желтоқсан | Педагог-психолог, сынып жетекшісі | Г. Айзенктің «Математикалық субтест» | Педконсилиум | ||
20. 2-3 сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу | Оқу әрекетін қалыптастыру | Қараша-қаңтар | Педагог психолог | «Есте сақтау, қабылдау, ойлау қабілеттерін, зейін деңгейін анықтау» Л. Ф. Тихомирова әдістемесі бойынша | Сынып жетекшілер семинарында | ||
21. 9- сынып оқушыларының кәсіптік бағыт-бағдарына зерттеу жүргізу | Мамандықты таңдау бейінін анықтау | Желтоқсан | Педагог психолог | «Қызығушылық картасы» А. Голомшток әдістемесі | Сынып жетекшілер, ата-аналар жиналысында | ||
22.Ата-аналарға «Өмір сен маған қымбатсың» тренинг | Желтоқсан | Педагог – психолог | Сын .жет. жиналысында, ата-аналар жиналысында | ||||
23. Мектеп ұжымымен сауалнамаларын жүргізу. | Агрессиялық мінез – құлық деңгейін анықтау | Желтоқсан | Педагог – психолог | «Дау-дамайға жақынсыз ба?», «Қарсылық білдіру деңгейіңіз қалай?» | джо | ||
24. 1.7-9 сынып оқушыларынан сауалнама алу «СПИД-тен қорғанайық»5-8сынып тренинг | Отбасы-тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу Аутодиструктивті мінез-құлық деңгейін анықтау | Желтоқсан | Педагог-психолог | сауалнама | Сынып сағаттарында | ||
25. 8- сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу | «Кәсіптік- тұлғалық типті бағалау мен тұлғаның әлеуметтік бағытын анықтау» | Қаңтар –ақпан | Педагог- психолог | Джон Голландтың әдістемесі | Сынып сағаттарында | ||
26.1. «Кикілжіннің деңсаулыққа әсері » танымдық сабақ 5-9 сыныптар 2. 6-9 сынып оқушыларымен зерттеу жұмысын жүргізу, сауалнама алу. | «Аутодиструктивті тәртіпке» жақын оқушыларды анықтау | Қантар Ақпан | Педагог- психолог | «НСВ-10» сауалнама | Сынып жетекшілер семинарында | ||
27. 6,7,8,9 сыныптар арасындағы оқушылармен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу | өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау | Ақпан | Педагог- психолог | «Тұлғаның өзін-өзі бағалау» әдістемесі | Сынып сағаттарында | ||
28.7- 9 сыныптар арасындағы оқушылар- мен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу | Оқу әрекетіндегі басты қызығушы- лықтарымен пәнге деген қарым-қаты насын анықтау | Наурыз | Педагог- психолог | А. Голомшток әдістемесі бойынша «Танымдық-қызығушылық картасы» | Сынып сағаттарында | ||
29. 7-9сынып оқушыларынан сауалнама алу | Отбасы-тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу | Наурыз | Педагог-психолог | «Қауіп-қатерді зерттеу» Спилберг әдістемесі бойынша | Директордың жанындағы кіші кеңесте | ||
30. 6-9 сынып оқушыларымен зерттеу жұмысын жүргізу, сауалнама алу | Аутоагрессивті мінез-құлқын анықтау. | Ақпан | Педагог – психолог | Г.Айзенк тесті | Сынып жетекшілер семинарында | ||
31.Мінез-құлықтарында қиындық келтіретін оқушылармен әңгіме өткізу | Психологиялық ерекшеліктерінің деңгейін анықтау. | Ақпан | Педагог – психолог медбике | Әңгімелесу | Сынып сағаттарында | ||
32. «Өмір сен маған қымбатсың!» Ата-аналарға пікір талас | Өмірді сүюге, жасқсы көруге ұмтылдыру. | Наурыз | Психолог,ата-аналар | ||||
33. 5–9 сынып оқушыларынан сауалнама алу. | Депрессиялық көңіл –күйін анықтау | Наурыз | Педагог – психолог | А.Бека тесті | Сынып жетекшілер семинарында | ||
34.7-9 сынып оқушыларынан сауалнама алу | Отбасы-тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу | Наурыз | Педагог- Психолог | Сауалнама | Сынып сағаттарында | ||
35. Ұлдардың жеке бас тазалығы туралы әңгімелесу | Өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау | Наурыз | Педагог – психолог Медбике | Әңгімелесу | Сынып сағаттарында | ||
36. 4 – сынып оқушыларының орта буынға өтуге дайындығын, дамуын зерттеу, сабақтарына қатынасу | Психологиялық ерекшеліктерінің деңгейін анықтау. | Сәуір | Педагог – психологтар Сынып жет. | Педконсилиумда | |||
37. Күн тәртібін дұрыс қолдана білесің бе? Сауалнама 4-9сынып | Сәуір | Педагог – психолог Сынып жет. | Сынып сағаттарында | ||||
Түзету-дамытушылық бағыт | 1. 5- сынып оқушыларымен түзету-коррекциялық жұмыс жүргізу. | Бейімделу кезінде қиналған оқушыларға психологиялық көмек беру. | Қазан | Педагог – психолог Сынып жетекшілері | Тренингтер: «Ғажайып сау-сақтар», «Кактус», «Я управляю стрессом», «Ашық хат», жаттығулар «Менің ортам» | Педагогикалық кеңесте | |
2. Даярлық сынып балаларымен түзету жұмысы | Даярлық сыныпқа бейімделуде қиналғандарға көмек беру. | Қазан | Педагог – психолог Тәрбиешілер Ата – аналар | Музыка және ойын терапиясы «Мы рисуем», Ертегі терапиясы. «Мені қайтала» Зейінін дамытатын ойындар | Ата – аналар жиналысында | ||
3. 5-9 сынып оқушылары арасынан аутоагрессивті мінез – құлық танытқан оқушылармен түзету жұмысы | Психологиялық көмек көрсету. | Қараша | Педагог – психолог | «Адам.Үй. Ағаш»,»Мимика» «Өз жауыңды жой», «Коридор» «Өмір қандай керемет | |||
4. Ұжым мүшелерімен түзету – коррекциялық жұмыс | Агрессиялық мінезден арылуға көмек беру. | Желтоқсан | Педагог – психолог | Тренингтер: «Мимика», автопортрет «геометрические фигуры «Орманға саяхат» | |||
5. 4 – сынып оқушыларымен түзету – дамыту жұмысы | Қорғану қабілеті нашар оқушыларға көмек беру. | Қаңтар | Педагог – психолог Ата-аналар Сынып жетекшілері | Психология лық жаттығулар «3 тілек» «Биіктік», «Қара және ақ», «Біріккен сурет» | Ата – аналар жиналысында | ||
6. 5 – 9 оқушыларынан аутоагрессивті мінез – құлық танытқандармен түзету жұмысы | Өмірді сүюге, жасқсы көруге ұмтылдыру. | Ақпан | Педагог – психолог Ата-аналар Сынып жетекшілері | «Өз жауыңды жой», «Скалалаз «Өмір қандай керемет!» | |||
7. 5 – 9 сыныптар арасынан депрессиялық көңіл – күйі басым оқушылармен түзету жұмысы | Психологиялық көмек беру. | Сәуір | Педагог – психолог Ата-аналар | Түзету-коррекциялық сабақтар | |||
8.4- сынып оқушыларымен түзету жұмысы. «Мемлекеттік аттестациалау емтиханға» дайындық | Қорқыныш, қобалжу, стресс сезімдерін арылту. | Сәуір Мамыр | Педагог – психолог | «Ашық айтатын болсам», «Лимон», «Мен күштімін», «Сиқырлы қалам» | |||
9.Келеңсіз жағдайлардың алдын алу мақсатында оқушылармен тренингтер өткізу | Жыл бойына | Педагог-психолог | «Мимика», «Ағаш,адам!» «Коридор», «Егер олай болса» «Менің атым» | ||||
Ағартушылық –профилактикалық бағыт | 1. Ұжымды 2021– 2022 жылдың жоспармен таныстыру. | Міндеттерін жүктеу, таныстыру. | Тамыз | Педагог – психолог | Педагогикалық кеңесте | ||
2. 1-сынып оқушыларымен жүргізілген зерттеу жұмысының нәтижесін шығару | Нәтижемен таныстыру. | Қараша | Педагог – психолог | Педагогикалық кеңесте | |||
3. Аудандық тамыз семинарына қатынасу | Тәжірибе алмасу. | 23тамыз Көктобе ом | Педагог – психологтар | ||||
4.«Мұғалім мен оқушы арасындағы кикілжің» баяндама- слайд | Дау-дамайдың алдын алу. Мұғалімдерге ұсыныстар кеңес беру | Желтоқсан | Педагог-психолог | Слайд | |||
5. Тәртібі мен мінезінде ауытқушылық байқалған оқушылармен жұмыс жүргізу | Қылмыстық, тәртіп бұзушылықтың алдын-алу. | Қараша | Педагог-психолог | «Өз құқығыңды білесің бе?» әдістемесі | |||
6. «Дау-дамай оның алдын алу жағдайлары» Баяндама. | Дау-дамайдың алдын алу. | Желтоқсан | Педагог-психолог | Джо | |||
7. 9-сынып оқушыларының кәсіби мамандық таңдау типін анықтау құжаттарны дайындау | Кәсіби зейінін анықтау | Ақпан | Педагог-психолог | «Сенің кәсіби –ой ниетің»сауалнама | |||
8. 1-сынып оқушыларының бейімделуіне жалпы кеңестер | Ата-аналармен мұғалімдерге кеңес беру | Желтоқсан | Педагог-психолог | Ата-аналар жиналысында | |||
9.Мұғалімдермен кездесу 4-сыныптың оқу мүмкіндігімен таныстыру пән мұғалімдері | Нәтижемен таныстыру. | қантар | Педагог – психолог | Пән мұғалімдері | |||
10. «Балаңыз дұрыс дамып, жетілуіне ата-ананың тигізер әсері » Баяндама | Ата-аналардың білімін көтеру. | Ақпан | Тәрбиешілер Ата – аналар | Шағын орталық-тағы ата-аналар жиналысында | |||
11. «Бала өмірдің басты құндылығы» Баяндама | Ата-аналармен мұғалімдерге кеңестер беру | Ақпан | Педагог-психолог | Шағын орталық-тағы ата-аналар жиналысында | |||
12. Аудандық жасөспірімдер бөлімінің инспекторлары мен кездесу ұйымдастыру. | Қылмыстың алдын алу. | Наурыз | Пед/ психолг ТЖО сынып жет. | Оқушылар ұйым жиналысында | |||
13. Ерекше назардағы балалар мен жұмыс. «Жазғы демалысыңды жоспарладың ба?» | Қылмыстық, тәртіп бұзушылықтың алдын-алу. | Мамыр | Педагог – психолог | ||||
14.Мектепішілік «Сенім жәшігінің»жұмысын Жандандыру | Оқушылар хаттарын мұқият оқып,акт толтыру,көмек беру | Үнемі | Педагог-психолог | ||||
15. «Тәуекел» тобындағы мен «Сәтсіз жанұя» отбасы балаларымен жұмыс | Сауалнама,бақылау отбасына рейд жүргізу | Ай сайын | Педагог-психолог | Тренинг «АРТ-тера- пия», методика оригами «Қуаныш құсы» | |||
16.Оқушылардың сабақтан тыс кезіндегі іс-шараларға тиімді белсене қатысуын ұйымдастыру | «үйірме,спорт секциясы,ән-би,сурет,кітапхана, саяхат т.б.» | Үнемі | Педагог-психолог | ||||
Консультациялық бағыт | 1. 1 – сынып ата-аналарына, сынып жетекшісіне зерттеу нәтижесі бойынша кеңес беру | Баланың дамуына дұрыс көңіл бөлуге үйрету. | тамыз- қыркүйек | Педагог – психолог | Кеңес | Ата-ана жиналысыда | |
2. 5 –сынып ата-аналарына сынып жетекшілері мен пән мұғалімдеріне кеңес беру. | Оқушылардың орта буынға тез бейімделуіне көмек беру. | жыл бойы | Педагог – психолог | Кеңес | Сынып семинары | ||
3. Ерекше назардағы оқушылардың ата-аналарына кеңес беру. | Балаларды жіті бақылауға алу. | Желтоқ сан | Педагог – психолог Ата-ана | Ата-ана жиналысыда | |||
4. Аутодиструктивтік тәртіпке бейімі бар оқушылар ата-аналарына кеңес беру | Аутодиструктивтік тәртіпке жақын оқушылардың жағдайының алдын алу. | Ақпан | Педагог – психолог, ТЖО | «Аутодиструктив тік тәртіп» әлеуметтік –психологиялық алғы шарттары. «Аутодиструктив тік тәртіппен» қалай күресуге болады? | Ата-ана жиналысыда | ||
5.9-сынып оқушыларына кәсіптік бағыт-бағдарына зерттеу жүргізу. | Мамандық таңдау бейінін анықтау | Қараша | Педагог-психолог | «Менің болашақ мамандығым»тренинг | |||
6.Мектепішілік «Ұлдар» клубының жиынында өмір сүруге құштарлығын арттыру мақсатында кеңес беру | Өмір сүруге құштарлығын арттыру | Қазан | Ата-ана Педагог-психолог ТЖО | Кеңес беру | Ұлдар жиналысы | ||
7.Мектепішілік «Қыздар» клубының жиынында өмір сүруге құштарлығын арттыру мақсатында кеңес беру | Өмір сүруге құштарлығын арттыру | Қазан | Педагог-психолог | Кеңес беру | Қыздар жиналысы | ||
8. 2-3 сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу,сабақтарына қатысу | Оқу әрекеттерін қалыптастыру,есте сақтау,қабылдау,ойлау қаббілеттерін,зейін деңгейін анықтау | Қараша | Педагог – психолог Ата-аналар | ||||
9.Мектеп ұжымымен сауалнама жүргізу. | Педагогтың жүйке жүйесін анықтау? | Желтоқсан | «Сіздің жүйкеңіз төзімдіме?» | Директор жанындаңы кеңесте | |||
10.4-сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу | Пәндік қарым қатынасын анықтау | Қаңтар | Педагог-психолог | «Тұймедақ» | Сынып сағаттарында | ||
11.9-сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу,сабақтарына қатысу | Кәсіптік бейініні анықтау сенсорикалық қабілеттерін анықтау. | Қаңтар | Педагог-психолог | «Менің болашақ мамандығым»тренинг | |||
12.5-9 сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу,сауалнама алу | Мінез-құлқын анықтау | Г.Айзенк | |||||
13. 6-9 сыныптар арасындағы оқушылармен зерттеу жүргізу,сабақтарына қатысу | Өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау | Қазан | Педагог-психолог | «Адам Ағаш.Үй» | Сынып жетекшілер жиналысында | ||
Әлеуеттік -диспетчерлік бағыт |
| Оқуға дайындық деңгейін анықтау. | Тамыз | Педагог – психолог | |||
2. 0 – 9 сыныпқа келетін оқушылардың толық сапалық тізімін алу. | Оқушылар туралы мәлімет алу | Қыркүйек | Педагог – психолог | ||||
3. Әр сыныптың жеке психологиялық диагностикалық карталарының құжаттарын дайындау | Әр оқушы туралы мәлімет жинақтау | Қыркүйек | Сынып жетекшілері Педагог – психолог | Сынып сағаттарында | |||
4. Мүмкіндігі шектеулі балалардың отбасына рейд жүргізу | Оқуға дайындығын анықтау | Қыркүйек | Педагог-психолог | Жеке әңгімелесу, сурет салдыру | Пед.консилиум | ||
5. Қиын және ерекше назардағы топқа тіркелген оқушылардың тізімін алып, мәлімет жинақтау. | Түзету (коррекция) жұмысын жүргізу. | Қазан | Педагог – психолог Сынып жетекшілері | Отбасымен танысу | джо | ||
6. Сынып оқушылары мен жүргізілетін зерттеу жұмысының құжаттарын жинақтау. | Сенсорика лық қабілетін зерттеу | Қазан | Педагог – психолог | Сынып сағаттарында | |||
7.Дарынды оқушылардың тізімін алу, құжаттарын жинақтау | Дарындылық деңгейін зерттеу | Қазан | Педагог – психологтар Сынып жетекшілері | ||||
8. Сынып оқушыларын зерттеу құжаттарын жинақтау. | Сенсорика лық қабілетін зерттеу. | Желтоқсан | Педагог – психолог | ||||
9. Жас мұғалімдер тізімін алып, құжаттарын жинақтау. | Сабақтарына қатынасу, бейімделуге көмек беру. | Желтоқсан | Педагог – психолог Жас мұғалімдер | Жас мамандар мен жұмыс семинарында | |||
10. Ұжымды зерттеу құжаттарын жинақтау | Ұжым мүшелерінің қарым-қатынас деңгейін зерттеу. | Қаңтар | Педагог – психолог | ||||
11. 9-сынып оқушыларының кәсіби мамандық таңдау типін анықтау құжаттарын дайындау. | Кәсіби зейінін анықтау | Ақпан | Педагог – психолог | Сынып сағаттарында | |||
12.5-6 жас аралығындағы балаларды зерттеу | Тілінің дамуын анықтау | Ақпан | Педагог-психолог | Дефектолог, логопедтің көмегін ұйымдастыру | әқімшілікте | ||
13. Орта буындағы күйзеліске ұшыраған балаларды зерттеу | Балалардың көңіл-күй деңгейін анықтау | Наурыз | Педагог-психолог | әқімшілікте | |||
14. Мүмкіндігі шектеулі балалармен коррекциялық сабақтар өткізу | Балалардың даму деңгейін анықтау | Наурыз | Педагог-психолог, әлеуметтік психолог | Әлеуметтік психологтың көмегін ұйымдастыру | |||
15.4-сынып оқушыларының орта буынға өтуге дайындығын,дамуын зерттеу | Нашақорлықтың алдын алу | Сәуір | Педагог-психолог Сын.жетек | Сынып жетекші жиналысында | |||
16. 5-9 сынып оқушылары арасынан аутодиструктивті міне-құлық танытқан оқушылармен түзету жұмыстары | Психологиялық көмек беру | Жыл бойы | Педагог-психолог | ||||
17.Ұжым мүшелерімен түзету-коррекциялық жұмысы | Өз-өзіне деген жағымды қарым-қатынастың дамуы | Мамыр | Педагог-психолог | «Геометриялық фигуралар» «Мен өзімді мақтан етем» | |||
Педагог-психолог:Исағожаева А.М
г