2023-2024 оқу жылының жылдық жоспары
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданық білім бөлімі
«Таутүрген негізгі орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі
педагог-психолог қызметінің 2023-2024 оқу жылына арналған
жұмыс жоспары
Мақсаты: білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды
қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-
педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру
Міндеттері:
1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау,
негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның
педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын
мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;
4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық
нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі
дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып
табылады;
6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке қҧқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік,
өзіне сенімділік, шешім қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу
болып табылады;
- Білім беру ұйымының психологиялық педагогикалық,әлеуметтік қолдау саласындағы ғылымижәне практикаға бағдарланған жетістіктерін тарату және практикаға енгізу болып табылады;
8) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оларды
әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау үшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
9) білім беру ұйымының алқалы органдарымен және білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау, ішкі істер мүдделі органдарымен өзара іс-қимыл жасау болып табылады
р/c | Іс -шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауапты | Орындау Белгісі |
МАД мектепке дайындығын анықтау | Диагностикалау | МАД | Тамыз | Кабинет | Педагог-психолог | Анықтама | |
“КЕРН -Иирасек” тестін алу
| 1 сынып білім алушылары | Қыркүйек | Кабинет | Педагог -психолог | Анықтама | ||
1-сынып оқушыларының оқу түрткісін зерттеу әдістемесі | Қазан | ||||||
Графикалық диктант | 1-4 сыныптар | Қыркүйек Қазан | |||||
Социометрия әдістемесі | 5 сыныптар | Қыркүйек Қараша | Кабинет | Педагог- психолог | Анықтама | ||
Мен мектепте....сезінемін Сөйлемін аяқта | 5-6-7 Сыныптар | Қазан | Кабинет | Педагог- психолог | Анықтама | ||
“Н.Г.Лусканова” әдістемесі | 5 сыныптар | ||||||
“Түймедақ” әдістемесі пәнге қызығушылығы,көз қарасын анықтау | 5-6- 7-8-9 Сыныптар | ||||||
Филипстің “Мектептегі мазасыздық деңгейін анықтау”әдістемесі | Диагностикалау | 5-8 сыныптар | Қараша | Кабинет | Педагог -психолог | Анықтама | |
“Білім алушылар арасында интернет ресурстарын тиімді пайдалану” тақырыбында дөңгелек үстел өткізу | 8-9 сыныптар | ||||||
Ч.Спилберг. «Мазасыздық деңгейін анықтау» | 8-9 сыныптар | Қараша | |||||
Темпераментті анықтауға арналған “АЙЗЕНК”тесін алу | 5-6-7-8-9 Сыныптар | Қазан Қараша | Кабинет | Педагог -психолог | Анықтама | ||
Оқушылардың мамандық таңдау бойынша дайындығын анықтау | 8-9 Сыныптар | Желтоқсан | |||||
Сигнал А.Бек (өзекті) (Өзекті емес) Тестінен өткізу “Жанұя” | 7-8-9 | Желтоқсан | Инф кабинеті | Педагог- психолог | Анықтама | ||
“Агрессия” А.Басс және А.Дарки тестін алу Өзекті Өзекті емес “Жанұя” | 7-8-9 сыныптар | Желтоқсан | Инф кабинеті | Педагог- психологтар | Анықтама | ||
Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу “Ресурс” тестінен оқушыларды өткізу | Диагностикалау | 7-8-9 сыныптар | Желтоқсан | Инф кабинеті | Педагог -психолог | Анықтама | |
Л.Г.Федоренка “Буллинг”өзекті,өзекті емес. (Жанұя ) | |||||||
Д.Олвеус “Буллинг”өзекті,өзекті емес (Жанұя ) | |||||||
“Педагогтың кәсіби мотивациясын және оның өзін-өзі бағалау ”деңгейін зерттеу әдістемесі | 7-8-9 сыныптар | Желтоқсан | Педагогтар бөлмесінде | Педагог- психолог | Анықтама | ||
Ата -аналарға арналған сұрақнамалар тарату | 7-8-9 Сыныптар | Қазан | Педагог- психолог | Анықтама | |||
Бастауыш сынып оқушыларының орта буында оқуға дайындығын диагностикалау | 4-сынып | Сәуір | Кабинет | Педагог- психолог | Анықтама | ||
МАД тобының мектепке дайындығын тексеру | Мад тобы | Мамыр | Кабинет | Педагог-психолог | Анықтама | ||
Қорқыныш сезімінен арылуға және өз-өзіне деген сенімділікті арттыруға арналған ойындар мен жаттығулар ұйымдастыру | Түзету дамыту | Сұраныс негізінде Бастауыш және орта буын білім алушылары арасында | Қараша | Кабинет | Педагог -психолог | Анықтама | |
Желтоқсан | |||||||
Баланың отбасындағы қарым -қатынасы мен эмоционалдық күйін диагностикалау және түзету -дамыту жаттығулары “ОТБАСЫ суреті”әдістемесі | 1-4 сынып сыныптар | Қараша | Кабинет | Педагог- психолог | Анықтама | ||
Желтоқсан | |||||||
Бастауыш сынып оқушылардың танымдық процестерін диагностикалау және түзету-дамыту жаттығуларын жүргізу | 1-4 сынып білім алушылары | Қаңтар | Кабинет | Педагог -психолог | Сабақ жоспары | ||
«Мен өмірді таңдаймын» тренингтер | 8-9 сыныптар | Сәуір | Кабинет | Педагог-психолог | Анықтама | ||
Аутодеструктивті мінез-құлықтың (суицидке бейімділік) алдын алуда психокоррекциялық сабақтар | 8-9 сынып білім алушылары | Ақпан | Кабинет | Педагог -психолог | Сабақ жоспары | ||
Дөңгелек үстел “Менің болашақ мамандығым” | Түзету-дамыту жұмысы | 9- сынып | Қаңтар | Кабинет | Педагог -психолог | Хаттама | |
Тренинг “ Мамандық өмір таңдауы” | 9 -сынып | Ақпан | Кабинет | Педагог- психолог | Хаттама | ||
Жоғары сынып оқушыларына арналған тренинг сабақтар: 1“Емтихан кезінде стресстен қалай арыламыз?” 2“Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиялық арылу әдісі” 3“ Емтихандағы өз-өзіне сенімділік” | 9- сынып | Ақпан Наурыз | Кабинет | Педагог- психолог | Бума жинақтау | ||
“Жаңа формациядағы педагог” семинар тренинг | Педагогтар | Желтоқсан | |||||
Шағын дәріс “дарынды балалардың психологиялық ерекшеліктері” | Жетекшімен жұмыс | Қаңтар | Педагогтар бөлмесі | Педагог- психолог | Ақпарат | ||
Бірінші сынып оқушыларының мектепке оқуға бейімделуі семинар-тренинг “Баланың бас ұстазы ата-ана” | Ата ана және сынып жетекші | Ақпан | Кабинет | Педагог- психолог | Хаттама | ||
“ Отбасы махаббаты неде?” ата-аналарға арналған тренинг | Ата аналар | Ақпан | Кабинет | Педагог- психолог | Хаттама | ||
“ Баланың мектепке баруға байланысты туындайтын қиындықтар ” | МАДТ және 1-сынып ата-аналары | Тамыз | Кабинет | Педагог- психолог | Баяндама | ||
“ Бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктерінің теориялық негіздері” | Бастауыш сынып ата аналары | Қыркүйек | |||||
“Мектеп, оқушы, ата ана: ынтымақтастық қырлары” | Ата аналар | Желтоқсан | Мәжіліс орындары | Педагог- психолог | Баяндама | ||
“ Бала өміріндегі жәбірлену ” | Ата ана және педагогтар | Наурыз | |||||
Тәрбие бөлімімен бірлескен жоспар негізінде “Буллинг және кибербуллингтің”алдын алу бойынша жұмыстар жүргізу | Ата аналар Педагогтар Оқушылар | Жоспар негізінде Ай сайын | Мәжіліс залы Кабинет | Психологтар Тәрбие бөлімі Әлеуметтік педагог | Хаттама | ||
“Қыздар” клубы “Ұлдар” клубы жұмысы | Білім алушылар | Жоспар негізінде Ай сайын | Мәжіліс залы | Психологтар Тәрбие бөлімі Әлеуметтік педагог | Хаттама | ||
Ата- аналар, педагогтар, білім алушылармен қажетіне қарай жүргізілетін жеке дамыту сабақтары мен жеке кеңестер | Консультациялық | 8 | Наурыз , сәуір, мамыр | Кабинет | Педагог- психолог | Жеке бума жинақтау | |
1-сынып және мектеп алды даярлық тобы ата аналарына “Баланың мектепте оқуға психологиялық даярлық мәселелері” |
ата-аналары | Тамыз/қыркүйек | Кабинет | Педагог -психолог | Ақпарат | ||
Бірінші сынып оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктері мен психологиялық өзгерістері | |||||||
Жеткіншектерге психологиялық кеңес: - жеткіншекке жадынама - өз-өзіңді қорғаудың 8- тәсілі | 5-6-7-8 сыныптар | Үнемі | Психолог бұрышы | Педагог -психолог | Ақпарат (бума) | ||
Кеңестер:
| 9- сынып | Жыл бойы | Психолог бұрышы | Педагог -психолог | Ақпарат (бума) | ||
Психологиялық кеңес:
| Консультациялық | Қажетіне байланысты | Жыл бойы | Педагогтар бөлмесі | Педагог- психолог | Ақпарат (бума) | |
Емтиханға дайындық бойынша психологиялық кеңес - мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға дайындық бойынша ақыл кеңес; | 9-сынып білім алушылары | Сәуір | Психолог бұрышы | Педагог - психолог | Ақпарат (бума) | ||
Педагогтарға психологиялық кеңес: - ойды қалай дамытамыз? - есте сақтаудың кейбір заңдылықтары; - бала сізден қорықпасын десеңіз; - балалар сізден жалықпасын десеңіз; - Джон Карнеги ережесі; | Пән педагогтары | Үнемі | Педагогтар бөлмесі | Педагог - психолог | Ақпарат (бума) | ||
Психологиялық кеңес: - педагогикалық қабілеттің түрлері жайлы -қолайсыз жағдайлар болғанда не істеу керек? - адам және оның қасиеттері, көңіл күй туралы - күйзелісті жеңу үшін не істеу керек? | Педагогтар | Үнемі | Педагогтар бөлмесі | Педагог -психолог | Ақпарат (бума) | ||
Қолайлы отбасылық атмосфера құру үшін, психологиялық кеңес: - “Балаларды қайырымды етіп тәрбиелеу үшін?” - “Балаларды маскүнемдіктен қалай қорғауға болады?” - “Баланы есірткіден қалай қорғауға болады?” - “ Баланы шылым шегуден қалай қорғауға болады?” - “ Жасөспірім жастар жайында ата аналар не білу керек?” | Ата-аналар | Қажетіне қарай | Мәжіліс орындары | Педагог- психолог | Ақпарат (бума) | ||
Ата аналарға кеңес: - “Баланы қалай тәрбиелеу керек?” Ата аналарға арналған емтиханға дайындық жөніндегі ұсыныстар беру: - “ Емтихан қарсаңында ата аналар балаларына қалай қолдау көрсетуі тиіс?”; - “ Ата аналарға емтиханға дайындық жөніндегі ұсыныстар”; - “Суицидке кімдер бейім?”; - “Жақындап келіп қалған суицидті қалай аңғаруға болады?”; - “Депрессия” | Консультация | 9 -сынып ата аналары | Жыл бойы | Кабинет | Педагог- психолог | Ақпарат (бума) | |
Диагностика нәтижелерін өңдеу (тесттер, сауалнамалар) | Ұйымдастыру әдістемелік жұмыс | Анализ | Жыл бойы | Кабинет | Педагог -психолог | Ақпарат (бума) | |
Құжаттарды реттеу (хаттамалар, диагностикалық карталар) | Анализ | Жыл бойы | |||||
- “ Сіздің балаңыз 5- сынып оқушысы” бесінші сыныптардың кейбір қиындықтары; - оқушының бейімделе алмауының белгілері; - “ Ата аналарға арналған тәрбиенің алтын ережелері”; - “Ата аналарға арналған салыстыру сауалнамасы” | Консультациялық | 5 -сынып ата аналары | сәуір | Мәжіліс орындары | Педагог- психолог | Ақпарат (бума) | |
Кеңес жүргізу: “ Баланың бастапқы ұстазы ата анасы” | Ата аналар | мамыр | Кабинет | Педагог -психолог | Ақпарат (бума) | ||
“ Аутодеструктивті мінез құлықтың алдын алу” тақырыбында ата аналардың жасөспірімдердің өтпелі кезеңіндегі қиындықтардың алдын алу жұмыстарымен таныстыру. | Ата аналар | Қажетіне қарай | Мәжіліс орындары | Педагог- психолог | Ақпарат (бума) | ||
“ Жасөспірімдердің психологиялық дамуындағы қиындықтарға көңіл бөлу ” | Ата аналар | Мәжіліс орындары | Педагог- психолог | Ақпарат (бума) |
Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||
Жылдық қорытынды | Аналитикалық, статистикалық есеп | Свод. талдау | Мамыр | Кері байланыс | Жоспар | |
Мектеп психолог: А.М.Исагожаев