2022-2023 оқу жылының жылдық жоспары » Таутүрген негізгі орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Таутүрген негізгі орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :+77277531741
Есепші бөлімі:
+7(7277531741)
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 2022-2023 оқу жылының жылдық жоспары
12
сентябрь
2022

2022-2023 оқу жылының жылдық жоспары





Алматы облысы

Еңбекшіқазақ ауданық білім бөлімі

«Таутүрген негізгі орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі  

педагог-психолог қызметінің 2022-2023 оқу жылына арналған 

 жұмыс жоспары



















        «Бекітемін»

                                                                                                                                                                                                                    Мектеп директоры:

                                                                                                                                                                                              ________ К.К.Карбузов


                                                                                                                                                                                                       « __» _____2022-2023 оқу жылы



«Таутүрген негізгі орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі  педагог-психолог қызметінің   

2022-2023 оқу жылына арналған  жұмыс жоспары


Психологиялық қызметтің мақсаты: білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық  жағдай  жасау және білім беру үдерісіне  қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.

Психологиялық қызметтің міндеттері:

1) білім  алушылардың  тұлғалық  және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін – өзі тәрбиелеу және өзін – өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;

2) білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан  жәрдем көрсету;

3) білім алушыларды психологиялық – педагогикалық  зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;

4) психологиялық  диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;

5) психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын  шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;

6) білім алушылардың  психикалық  денсаулығын сақтау;

7) психологиялық  проблемаларды  шешуде және оқу – тәрбие жұмыстарының  қолайлы әдістерін таңдауда ата – аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;




Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер 

Есептілік нысаны 

I  Диагностикалау

1

Мектепалды даярлық тобының оқушыларымен зерделеу  жүргізу, сабақтарына қатысу.

А.Р.Лурия, Джекобсон әдістемесі

Сенсорикалық қабілетін анықтау (көлемді ажырату)

Тамыз


Анықтама

2

 1-сынып оқушыларымен зерделеу жүргізу.

Керн-Йерасека әдістемесі

1-сыныпқа келетін оқушылардың оқуға дайындығын, аналитикалық, интеллектуалдық деңгейін ойлау қабілеттерін, зейін, моторика деңгейін зерттеу.

Қыркүйек


Анықтама

3

 1-сынып оқушыларының бейімделуін анықтау,сабақтарына қатысу

«Баланың мектепке бейімделуін эксперттік бағалауы» (Чирков В.И., Соколова О.Л.,Сорокина О.В.) әдістемесі (а-ан.толт.)

Бейімделуін анықтау, қадағалау

Қыркүйек, 


Ақпарат

4

 1-сынып оқушысынын мектепке деген көзқарасын, ынтасын зерделеу

«Бірінші сынып оқушысының мектепке деген ынтасы» (Н.Г.Лусканова)

Ынтасын анықтау

Қыркүйек-желтоқсан


Анықтама

5

 5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін зерделеу, сабақтарына қатысу

Н.Г.Лусканова әдістемесі

Сынптың біріктілік деңгейін  анықтау

Қыркүйек-желтоқсан


Анықтама

6

«Отбасы картасын» құрастыру және зерделеу 1-9 сынып аралығында

«Отбасы картасы»

Отбасы-тұрмыстық жағдайын анақтау 

Қыркүйек-қазан


Портфолио

7

 1-ші сынып оқушыларымен пікірлесу

әңгімелесу

Мектепке дайындығын тексеру

Қыркүйек-қазан



8

 Интеллектуалдық деңгейін анықтау Q-тест, ШТУР 3-6,7-9 сынып аралығында

ШТУР (Е.И.Рогов) әдістемесі. 

Интеллекті анықтау

Қазан-қараша


Анықтама

9

 5-9 сынып аралығында сауалнамалар алу

Сауалнамалар «НСВ-10», 

Отбасы-тұрмыстық, зорлық-зомбылықтың алдын алу

Қазан айы


Анықтама

10

 Қауіпті топқа жақын оқушыларды анықтау

Жеке қауіп деңгейінің пайда болуы (Дж. Тейлор)  әдістемесі бойынша)

Тәрбиеге қиындық келтіретін балалардың тобын азайту

Қазан-қараша


Анықтама

11

Жеке тұлғаның қасиеттерін анықтау   6-9 сыныптар

«Тұлғаның қасиеттерін анықтау»  Айзенк әдістемесі

Жеке тұлғаның қасиеттерін анықтау

қараша


Анықтама

12

 Бастауыш, орта сыныптардан анықталған дарынды оқушылармен зерделеу жүргізу

Г.Айзенктің «Математикалық субтест»

Математикалық қабілетінің даму деңгейін анықтау

Қараша-желтоқсан


Анықтама

13

 2-3 сынып оқушыларымен зерделеу жүргізу, сабақтарына қатынасу

«Есте сақтау, қабылдау, ойлау қабілеттерін, зейін деңгейін анықтау»        Л. Ф. Тихомирова әдістемесі бойынша

Оқу әрекетін қалыптастыру

Қараша-қаңтар


Анықтама

14

7-9 сынып оқушыларының кәсіптік бағыт-бағдарына  зерделеу жүргізу

«Қызығушылық картасы» А.Е.Голомшток әдістемесі

Мамандықты таңдау бейінін анықтау

желтоқсан


Анықтама

15

Мектеп ұжымымен сауалнамаларын жүргізу 

 «Өзіңді-өзің бақылай білесің бе»

Агрессиялық мінез-құлық деңгейін анықтау

желтоқсан


Анаықтама

16

7-9 сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу

Джон Голландтың әдістемесі

«Кәсіптік- тұлғалық типті, тұлғаның әлеуметтік бағытын анықтау»

Қаңтар-ақпан

Кеңес беру

Анықтама

17

6-9 сынып оқушыларымен зерттеу жұмысын жүргізу, сауалнама алу.

 «Мектептегі үрей деңгейін анықтау» (Филлипс) әдістемесі, «НСВ-10» сауалнама

«Аутодиструктивті тәртіпке» жақын оқушыларды анықтау

Қаңтар

Түзету жұмысы

Анықтама

18

 7-9-сыныптар арасындағы оқушылармен зерделеу жүргізу, сабақтарына қатынасу

А.Е. Голомшток әдістемесі бойынша «Танымдық-қызығушылық картасы»

Оқу әрекетіндегі басты қызығушылықтарымен пәнге деген қарым-қатынасын анықтау

Наурыз

Кеңес беру

Анықтама

19

 6-9сынып оқушыларынан сауалнама алу

«Қауіп-қатерді зерттеу» Спилберг әдістемесі бойынша

Отбасы-тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу

наурыз

Түзету жұмысы

Анықтама 

20

 4-сынып оқушыларының орта буынға өтуге дайындығын, дамуын зерттеу, сабақтарына қатынасу

«Топтасқандықты бағалау» (Сишора-ханина) әдістемесі бойынша. 

Сыныптың біріктілік деңгейін анықтау 

Сәуір

Әнгімелесу 

Анықтама

II  Түзету- дамыту жұмысы

1

 5сынып оқушыларымен түзету-коррекциялық жұмыс жүргізу





Бейімделу кезінде қиналған оқушыларға психологиялық көмек беру

Қазан-қараша


Анықтама

2

5-9 сынып оқушылары арасынан аутодиструктивті мінез-құлық танытқан оқушылармен түзету жұмысы

«Әр бір адам ерекше!», Арт-терапия

Психологиялық көмек көрсету

қараша



3

 Ұжым мүшелерімен түзету- коррекциялық жұмыс



Тренингтер «Мексикалық жаңбыр» «Сыйлық», «Жағымды сөздер»

Агрессиялық мінезден арылуға көмек беру

желтоқсан



4

 4-сынып оқушыларымен түзету дамыту жұмысы 

Психологиялық жаттығулар «Мен саған сыйлаймын», «Біріккен сурет», «Қара және ақ»

Қорғаны қабілеті нашар оқушыларға көмек беру

қаңтар



5

 5-9 сынып оқушылармен (аутодиструктивтік мінез-құлық)

 «Өмір қандай керемет» дөңгелек үстел 

Оқушылардың өмірге деген құштарлықтарын, қызығушылықтарын ояту, өмірдің мәні туралы ой пікірлерін ортаға салу, өмірге жақсы көзқараспен қарауға, қадірлей білуге, бағалауға тәрбиелеу

ақпан



6

 5-9 сыныптар арасынан депрессиялық көңіл-күйі басым оқушылармен түзету жұмысы

Түзету коррекциялық сабақтар 

Психологиялық көмек беру

Сәуір



7

9-сынып оқушыларымен түзету жұмысы, «Мемлекеттік емтиханға» дайындық

Кинезиологиялық жаттығулар, стрессті жою жаттығулары

Қорқыныш,қобалжу, стресс сезімдерін арылту

Сәуір-мамыр


Анықтама

8

 Келеңсіз жағдайлардың алдын алу мақсатында оқушылармен тренингтер өткізу

«Мен саған сыйлаймын»

 Келеңсіз жағдайлардың алдын алу

Жыл бойы



9

 1-сынып оқушыларымен бейімделуді дамытуға арналған сабақтар

«Мен және менің достарым».

бейімделуді дамыту

Жыл бойы



10

 «Мамандық білгірлерінің клубы» турнир

Турнир «Мамандық білгірлері»

9-сынып оқушыларына кәсіптік бағыт беру

қаңтар


Анықтама


11

 Тәртібі мен мінезінде ауытқушылық байқалған оқушылармен жұмыс жүргізу

«Өз құқығыңды білесің бе?»

Қылмыстық, тәртіп бұзушылықтың алдын-алу

қараша



12

«Сиқырлы сөздердің пайдасы»

Мерекелік іс-шара 

Дау-дамайдың алдын алу

Желтоқсан








ІІІ Профилактика және 

психологиялық ағарту




1

Ата-аналар жиналысы

«Өз балаңа үлгі бол» 

Отбасы құндылықтарды ілгерлету және нығайту

қыркүйек



2

Ата-аналар жиналысы «Қауіпті ойындардың балаларға зияны»  «Әлеуметтік желінің пайдасы мен зияны» 

«Қауіпті ойындардың балаларға зияны»  «Әлеуметтік желінің пайдасы мен зияны» вебинар ZOOM

Әлеуметтік желінің тиімді және зиянды тұстарын көрсету.

Қараша, желтоқсан


Хаттама

3

«Баланың мектепте оқуға бейімделуін,  салыстырмалы түрде қазіргі деңгейін бақылау»

Ата-аналар жиналысы   нетрадицион.формат вебинар ZOOM

Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына психология-педагогикалық көмек кеңес беру

Қазан 


Хаттама

4

Патронат,аз қамтылған, тәрбиесі қиын және мектепшілік, ОДН есебінде тұрған балалардың сабақ үлгерімі мен тұрмысын бақылау 

«Менің отбасым» атты  дөңгелек үстел. 

Әлеуметтік деңгейі төмен отбасы балаларына психологиялық қолдау, көмек көрсету.  

қараша


Хаттама

5

 Аудандық жасөспірімдер бөлімінің инспекторларымен кездесу ұйымдастыру

«Зандарды біл» кездесу

Қылмыстың алдын алу

желтоқсан


Хаттама

6

 Ерекше назардағы және үлгерімі төмен     оқушылармен жұмыс 

«Жетістіктің формуласы», «Өзіне деген сенім» дөңгелек үстел  Дейл Карнеги

Қылмыстық тәртіп бұзушылықтың алдын алу, психологиялық қолдау көрсету

желтоқсан



7

«Адам – ең жоғарғы құндылық» тақырыбында8-11 сынып аралығында   дөңгелек үстел 

 «Адам –ең жоғарғы құндылық» дөңгелек үстел

Ақиқат, дұрыс әрекет, ішкі тыныштық, сүйіспеншілік және қиянат жасамау адамның ұлтына, тұратын ортасына және діни тиістілігіне байланыссыз екендігі жайлы мағлұмат беру 

қантар


Хаттама

8

«Тәуекел» тобындағы және «Сәтсіз жанұя» отбасы балалармен жұмыс

Тренинг «АРТ-терапия», методика Оригами «Қуаныш құсы»

Отбасына рейд жүргізу, бақылау, сауалнама, тренингтер өткізу. Психологиялық қолдау көрсету.

Ай сайын


Рейд 

Тренинг

9

 «Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ» тақырыбында 8-9 сынып оқушыларымен 

«Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ» тақырыбында 8-9 сынып оқушыларымен дөңгелек үстел

     Оқушыларға зорлық-зомбылық туралы мағлұмат беру, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу

қантар


Дөңгелек үстел

10

«Жасөспірімдердің арасындағы бопсалаушылық -Буллинг»

«Жасөспірімдердің арасындағы бопсалаушылық -Буллинг» семинар мұғалімдермен,ата-аналар жиналысы

Оқушыларды жақсы қарым-қатынсқа баулу. Психологиялық  қолдау көрсету.

ақпан


Дөңгелек үстел

11

Аутодиструктивтік тәртіпке бейімі бар оқушылар ата-аналарына кеңес беру

«Аутодиструктивтік тәртіп» әлеуметтік-психологиялық алғы шарттары». «Аутодиструктивтік тәртіппен» қалай күресу керек?» Слайд

«Аутодиструктивтік тәртіпке» жақын оқушылардың жағдайының алдын алу. Психологиялық қолдау көрсету.

наурыз



IV  Консультация беру

1

Мектепшілік «Ұлдар» клубының жиынында  «Нашақорлық, ішімдік, шылым шегудің зияндарын біле жүр!»  салауатты өмір сүруге тәрбиелеу

Ұлдар жиналысы Слайд, кеңес

Ұлдардың салауатты өмір сүріп, спортпен шұғылдану керектігін түсіндіру

Қараша


Ұлдар жиналысы

2

Мектепшілік «Қыздар» клубының жиынында «Қыз бала- ұлттың  ұяты, халықтың шырайы»  қыз баланың бойындағы ізеттілік, мейірімділік қасиеттерді арттыру мақсатында кеңес беру

Қыздар жиналысы

Қыз баланың тәрбиесіндегі ізеттілік, мейрімділік қасиеттерін арттыру, насихаттау

Желтоқсан



3

9-сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес беру

Оқушыларды «Мемлекеттік емтиханға» психологиялық дайындау жөнінде ұсыныс             

«Мемлекеттік емтиханға» күн режимін, тамақтануын, көңіл-күйін қадағалау

Қаңтар


Ата-аналар жиналысы

4

9-сынып оқушыларына психологиялық кеңестер беру

«Емтиханға дайындалудың тиімді әдістері». «Есте сақтаудың тиімді түрлері». «Ойлау қабілетін дамыту». «Кинезиологиялық жаттығулар»

«Мемлекеттік емтиханға» дайындау

Ақпан



5

Тұлға аралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру


Кикілжін жағдайларды дер кезінде шешу.

Жыл бойы



V. Ұйымдастыру-әдістемелік  жұмыс

1

0-9 сыныпқа келетін оқушылардын толық сапалық тізімін алу.


Оқушылар туралы мәлімет алу

Қыркүйек



2

Оқушылардың мемлекеттік стандартты орындау кезінде жеткен жетістіктері және психологиялық өзгерістерінің жиынтығы –портфолио.


мемлекеттік стандартты орындау, жеткен жетістіктері және психологиялық өзгерістерін     анықтау

Қыркүйек-мамыр


Портфолио 

3

Мүмкіншілігі шектеулі балалардың отбасына рейд жүргізу

Жеке әңгімелесу, кеңес, көмек беру

Оқуға дайындығын анықтау, көмек беру

Қыркүйек


Хаттама 

4

1-9 сынып оқушылары мен жүргізілетін зерттеу жұмысының құжаттарын жинақтау.


Құжаттар жинақтау,  

Қазан



5

Дарынды оқушыларды анықтау, құжаттарын жинақтау

Айзенк субтест

Дарындылық деңгейін зерттеу

Қазан



6

Жас мамандарға көмек беру

Кеңес, көмек беру

Сабақтарына қатынасу, бейімделуге көмек беру

Желтоқсан



7

 Ұжымды зерттеу құжаттарын жинақтау


Ұжым мүшелерінің қарым-қатынас деңгейін зерттеу.

Қаңтар



8

 7-9-сынып 

«Біз таңдаған жолдар»  слайд вебинар

Оқушылардың кәсіби мамандық таңдауда бағыт беру

Ақпан



9

 Мүмкіншілігі шектеулі балалардың ата-аналарымен жұмыс


Психологиялық көмек беру

Жыл бойы



10

Мүмкіншілігі шектеулі балалардың әлеуметтік-медициналық сараптамадан қайта өтуіне құжаттарын дайындау


ОПМК-на сараптамасынан өтуіне ұйымдастыру

Сәуір -мамыр


Тұжырымдама

            



Педагог- психолог:              А.М.Исағожаева