2022-2023 оқу жылының жылдық жоспары
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданық білім бөлімі
«Таутүрген негізгі орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі
педагог-психолог қызметінің 2022-2023 оқу жылына арналған
жұмыс жоспары
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
________ К.К.Карбузов
« __» _____2022-2023 оқу жылы
«Таутүрген негізгі орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесіндегі педагог-психолог қызметінің
2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Психологиялық қызметтің мақсаты: білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1) білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін – өзі тәрбиелеу және өзін – өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
3) білім алушыларды психологиялық – педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;
4) психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау;
7) психологиялық проблемаларды шешуде және оқу – тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата – аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
I Диагностикалау | ||||||
1 | Мектепалды даярлық тобының оқушыларымен зерделеу жүргізу, сабақтарына қатысу. | А.Р.Лурия, Джекобсон әдістемесі | Сенсорикалық қабілетін анықтау (көлемді ажырату) | Тамыз | Анықтама | |
2 | 1-сынып оқушыларымен зерделеу жүргізу. | Керн-Йерасека әдістемесі | 1-сыныпқа келетін оқушылардың оқуға дайындығын, аналитикалық, интеллектуалдық деңгейін ойлау қабілеттерін, зейін, моторика деңгейін зерттеу. | Қыркүйек | Анықтама | |
3 | 1-сынып оқушыларының бейімделуін анықтау,сабақтарына қатысу | «Баланың мектепке бейімделуін эксперттік бағалауы» (Чирков В.И., Соколова О.Л.,Сорокина О.В.) әдістемесі (а-ан.толт.) | Бейімделуін анықтау, қадағалау | Қыркүйек, | Ақпарат | |
4 | 1-сынып оқушысынын мектепке деген көзқарасын, ынтасын зерделеу | «Бірінші сынып оқушысының мектепке деген ынтасы» (Н.Г.Лусканова) | Ынтасын анықтау | Қыркүйек-желтоқсан | Анықтама | |
5 | 5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін зерделеу, сабақтарына қатысу | Н.Г.Лусканова әдістемесі | Сынптың біріктілік деңгейін анықтау | Қыркүйек-желтоқсан | Анықтама | |
6 | «Отбасы картасын» құрастыру және зерделеу 1-9 сынып аралығында | «Отбасы картасы» | Отбасы-тұрмыстық жағдайын анақтау | Қыркүйек-қазан | Портфолио | |
7 | 1-ші сынып оқушыларымен пікірлесу | әңгімелесу | Мектепке дайындығын тексеру | Қыркүйек-қазан | ||
8 | Интеллектуалдық деңгейін анықтау Q-тест, ШТУР 3-6,7-9 сынып аралығында | ШТУР (Е.И.Рогов) әдістемесі. | Интеллекті анықтау | Қазан-қараша | Анықтама | |
9 | 5-9 сынып аралығында сауалнамалар алу | Сауалнамалар «НСВ-10», | Отбасы-тұрмыстық, зорлық-зомбылықтың алдын алу | Қазан айы | Анықтама | |
10 | Қауіпті топқа жақын оқушыларды анықтау | Жеке қауіп деңгейінің пайда болуы (Дж. Тейлор) әдістемесі бойынша) | Тәрбиеге қиындық келтіретін балалардың тобын азайту | Қазан-қараша | Анықтама | |
11 | Жеке тұлғаның қасиеттерін анықтау 6-9 сыныптар | «Тұлғаның қасиеттерін анықтау» Айзенк әдістемесі | Жеке тұлғаның қасиеттерін анықтау | қараша | Анықтама | |
12 | Бастауыш, орта сыныптардан анықталған дарынды оқушылармен зерделеу жүргізу | Г.Айзенктің «Математикалық субтест» | Математикалық қабілетінің даму деңгейін анықтау | Қараша-желтоқсан | Анықтама | |
13 | 2-3 сынып оқушыларымен зерделеу жүргізу, сабақтарына қатынасу | «Есте сақтау, қабылдау, ойлау қабілеттерін, зейін деңгейін анықтау» Л. Ф. Тихомирова әдістемесі бойынша | Оқу әрекетін қалыптастыру | Қараша-қаңтар | Анықтама | |
14 | 7-9 сынып оқушыларының кәсіптік бағыт-бағдарына зерделеу жүргізу | «Қызығушылық картасы» А.Е.Голомшток әдістемесі | Мамандықты таңдау бейінін анықтау | желтоқсан | Анықтама | |
15 | Мектеп ұжымымен сауалнамаларын жүргізу | «Өзіңді-өзің бақылай білесің бе» | Агрессиялық мінез-құлық деңгейін анықтау | желтоқсан | Анаықтама | |
16 | 7-9 сынып оқушыларымен зерттеу жүргізу, сабақтарына қатынасу | Джон Голландтың әдістемесі | «Кәсіптік- тұлғалық типті, тұлғаның әлеуметтік бағытын анықтау» | Қаңтар-ақпан | Кеңес беру | Анықтама |
17 | 6-9 сынып оқушыларымен зерттеу жұмысын жүргізу, сауалнама алу. | «Мектептегі үрей деңгейін анықтау» (Филлипс) әдістемесі, «НСВ-10» сауалнама | «Аутодиструктивті тәртіпке» жақын оқушыларды анықтау | Қаңтар | Түзету жұмысы | Анықтама |
18 | 7-9-сыныптар арасындағы оқушылармен зерделеу жүргізу, сабақтарына қатынасу | А.Е. Голомшток әдістемесі бойынша «Танымдық-қызығушылық картасы» | Оқу әрекетіндегі басты қызығушылықтарымен пәнге деген қарым-қатынасын анықтау | Наурыз | Кеңес беру | Анықтама |
19 | 6-9сынып оқушыларынан сауалнама алу | «Қауіп-қатерді зерттеу» Спилберг әдістемесі бойынша | Отбасы-тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу | наурыз | Түзету жұмысы | Анықтама |
20 | 4-сынып оқушыларының орта буынға өтуге дайындығын, дамуын зерттеу, сабақтарына қатынасу | «Топтасқандықты бағалау» (Сишора-ханина) әдістемесі бойынша. | Сыныптың біріктілік деңгейін анықтау | Сәуір | Әнгімелесу | Анықтама |
II Түзету- дамыту жұмысы | ||||||
1 | 5сынып оқушыларымен түзету-коррекциялық жұмыс жүргізу | Бейімделу кезінде қиналған оқушыларға психологиялық көмек беру | Қазан-қараша | Анықтама | ||
2 | 5-9 сынып оқушылары арасынан аутодиструктивті мінез-құлық танытқан оқушылармен түзету жұмысы | «Әр бір адам ерекше!», Арт-терапия | Психологиялық көмек көрсету | қараша | ||
3 | Ұжым мүшелерімен түзету- коррекциялық жұмыс | Тренингтер «Мексикалық жаңбыр» «Сыйлық», «Жағымды сөздер» | Агрессиялық мінезден арылуға көмек беру | желтоқсан | ||
4 | 4-сынып оқушыларымен түзету дамыту жұмысы | Психологиялық жаттығулар «Мен саған сыйлаймын», «Біріккен сурет», «Қара және ақ» | Қорғаны қабілеті нашар оқушыларға көмек беру | қаңтар | ||
5 | 5-9 сынып оқушылармен (аутодиструктивтік мінез-құлық) | «Өмір қандай керемет» дөңгелек үстел | Оқушылардың өмірге деген құштарлықтарын, қызығушылықтарын ояту, өмірдің мәні туралы ой пікірлерін ортаға салу, өмірге жақсы көзқараспен қарауға, қадірлей білуге, бағалауға тәрбиелеу | ақпан | ||
6 | 5-9 сыныптар арасынан депрессиялық көңіл-күйі басым оқушылармен түзету жұмысы | Түзету коррекциялық сабақтар | Психологиялық көмек беру | Сәуір | ||
7 | 9-сынып оқушыларымен түзету жұмысы, «Мемлекеттік емтиханға» дайындық | Кинезиологиялық жаттығулар, стрессті жою жаттығулары | Қорқыныш,қобалжу, стресс сезімдерін арылту | Сәуір-мамыр | Анықтама | |
8 | Келеңсіз жағдайлардың алдын алу мақсатында оқушылармен тренингтер өткізу | «Мен саған сыйлаймын» | Келеңсіз жағдайлардың алдын алу | Жыл бойы | ||
9 | 1-сынып оқушыларымен бейімделуді дамытуға арналған сабақтар | «Мен және менің достарым». | бейімделуді дамыту | Жыл бойы | ||
10 | «Мамандық білгірлерінің клубы» турнир | Турнир «Мамандық білгірлері» | 9-сынып оқушыларына кәсіптік бағыт беру | қаңтар | Анықтама | |
11 | Тәртібі мен мінезінде ауытқушылық байқалған оқушылармен жұмыс жүргізу | «Өз құқығыңды білесің бе?» | Қылмыстық, тәртіп бұзушылықтың алдын-алу | қараша | ||
12 | «Сиқырлы сөздердің пайдасы» | Мерекелік іс-шара | Дау-дамайдың алдын алу | Желтоқсан | ||
ІІІ Профилактика және | психологиялық ағарту | |||||
1 | Ата-аналар жиналысы | «Өз балаңа үлгі бол» | Отбасы құндылықтарды ілгерлету және нығайту | қыркүйек | ||
2 | Ата-аналар жиналысы «Қауіпті ойындардың балаларға зияны» «Әлеуметтік желінің пайдасы мен зияны» | «Қауіпті ойындардың балаларға зияны» «Әлеуметтік желінің пайдасы мен зияны» вебинар ZOOM | Әлеуметтік желінің тиімді және зиянды тұстарын көрсету. | Қараша, желтоқсан | Хаттама | |
3 | «Баланың мектепте оқуға бейімделуін, салыстырмалы түрде қазіргі деңгейін бақылау» | Ата-аналар жиналысы нетрадицион.формат вебинар ZOOM | Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына психология-педагогикалық көмек кеңес беру | Қазан | Хаттама | |
4 | Патронат,аз қамтылған, тәрбиесі қиын және мектепшілік, ОДН есебінде тұрған балалардың сабақ үлгерімі мен тұрмысын бақылау | «Менің отбасым» атты дөңгелек үстел. | Әлеуметтік деңгейі төмен отбасы балаларына психологиялық қолдау, көмек көрсету. | қараша | Хаттама | |
5 | Аудандық жасөспірімдер бөлімінің инспекторларымен кездесу ұйымдастыру | «Зандарды біл» кездесу | Қылмыстың алдын алу | желтоқсан | Хаттама | |
6 | Ерекше назардағы және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс | «Жетістіктің формуласы», «Өзіне деген сенім» дөңгелек үстел Дейл Карнеги | Қылмыстық тәртіп бұзушылықтың алдын алу, психологиялық қолдау көрсету | желтоқсан | ||
7 | «Адам – ең жоғарғы құндылық» тақырыбында8-11 сынып аралығында дөңгелек үстел | «Адам –ең жоғарғы құндылық» дөңгелек үстел | Ақиқат, дұрыс әрекет, ішкі тыныштық, сүйіспеншілік және қиянат жасамау адамның ұлтына, тұратын ортасына және діни тиістілігіне байланыссыз екендігі жайлы мағлұмат беру | қантар | Хаттама | |
8 | «Тәуекел» тобындағы және «Сәтсіз жанұя» отбасы балалармен жұмыс | Тренинг «АРТ-терапия», методика Оригами «Қуаныш құсы» | Отбасына рейд жүргізу, бақылау, сауалнама, тренингтер өткізу. Психологиялық қолдау көрсету. | Ай сайын | Рейд Тренинг | |
9 | «Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ» тақырыбында 8-9 сынып оқушыларымен | «Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ» тақырыбында 8-9 сынып оқушыларымен дөңгелек үстел | Оқушыларға зорлық-зомбылық туралы мағлұмат беру, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу | қантар | Дөңгелек үстел | |
10 | «Жасөспірімдердің арасындағы бопсалаушылық -Буллинг» | «Жасөспірімдердің арасындағы бопсалаушылық -Буллинг» семинар мұғалімдермен,ата-аналар жиналысы | Оқушыларды жақсы қарым-қатынсқа баулу. Психологиялық қолдау көрсету. | ақпан | Дөңгелек үстел | |
11 | Аутодиструктивтік тәртіпке бейімі бар оқушылар ата-аналарына кеңес беру | «Аутодиструктивтік тәртіп» әлеуметтік-психологиялық алғы шарттары». «Аутодиструктивтік тәртіппен» қалай күресу керек?» Слайд | «Аутодиструктивтік тәртіпке» жақын оқушылардың жағдайының алдын алу. Психологиялық қолдау көрсету. | наурыз | ||
IV Консультация беру | ||||||
1 | Мектепшілік «Ұлдар» клубының жиынында «Нашақорлық, ішімдік, шылым шегудің зияндарын біле жүр!» салауатты өмір сүруге тәрбиелеу | Ұлдар жиналысы Слайд, кеңес | Ұлдардың салауатты өмір сүріп, спортпен шұғылдану керектігін түсіндіру | Қараша | Ұлдар жиналысы | |
2 | Мектепшілік «Қыздар» клубының жиынында «Қыз бала- ұлттың ұяты, халықтың шырайы» қыз баланың бойындағы ізеттілік, мейірімділік қасиеттерді арттыру мақсатында кеңес беру | Қыздар жиналысы | Қыз баланың тәрбиесіндегі ізеттілік, мейрімділік қасиеттерін арттыру, насихаттау | Желтоқсан | ||
3 | 9-сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес беру | Оқушыларды «Мемлекеттік емтиханға» психологиялық дайындау жөнінде ұсыныс | «Мемлекеттік емтиханға» күн режимін, тамақтануын, көңіл-күйін қадағалау | Қаңтар | Ата-аналар жиналысы | |
4 | 9-сынып оқушыларына психологиялық кеңестер беру | «Емтиханға дайындалудың тиімді әдістері». «Есте сақтаудың тиімді түрлері». «Ойлау қабілетін дамыту». «Кинезиологиялық жаттығулар» | «Мемлекеттік емтиханға» дайындау | Ақпан | ||
5 | Тұлға аралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру | Кикілжін жағдайларды дер кезінде шешу. | Жыл бойы | |||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
1 | 0-9 сыныпқа келетін оқушылардын толық сапалық тізімін алу. | Оқушылар туралы мәлімет алу | Қыркүйек | |||
2 | Оқушылардың мемлекеттік стандартты орындау кезінде жеткен жетістіктері және психологиялық өзгерістерінің жиынтығы –портфолио. | мемлекеттік стандартты орындау, жеткен жетістіктері және психологиялық өзгерістерін анықтау | Қыркүйек-мамыр | Портфолио | ||
3 | Мүмкіншілігі шектеулі балалардың отбасына рейд жүргізу | Жеке әңгімелесу, кеңес, көмек беру | Оқуға дайындығын анықтау, көмек беру | Қыркүйек | Хаттама | |
4 | 1-9 сынып оқушылары мен жүргізілетін зерттеу жұмысының құжаттарын жинақтау. | Құжаттар жинақтау, | Қазан | |||
5 | Дарынды оқушыларды анықтау, құжаттарын жинақтау | Айзенк субтест | Дарындылық деңгейін зерттеу | Қазан | ||
6 | Жас мамандарға көмек беру | Кеңес, көмек беру | Сабақтарына қатынасу, бейімделуге көмек беру | Желтоқсан | ||
7 | Ұжымды зерттеу құжаттарын жинақтау | Ұжым мүшелерінің қарым-қатынас деңгейін зерттеу. | Қаңтар | |||
8 | 7-9-сынып | «Біз таңдаған жолдар» слайд вебинар | Оқушылардың кәсіби мамандық таңдауда бағыт беру | Ақпан | ||
9 | Мүмкіншілігі шектеулі балалардың ата-аналарымен жұмыс | Психологиялық көмек беру | Жыл бойы | |||
10 | Мүмкіншілігі шектеулі балалардың әлеуметтік-медициналық сараптамадан қайта өтуіне құжаттарын дайындау | ОПМК-на сараптамасынан өтуіне ұйымдастыру | Сәуір -мамыр | Тұжырымдама | ||
Педагог- психолог: А.М.Исағожаева